diumenge, 2 de març del 2008

Pageflakes i Podcast

Ja tinc penjada la meva pàgina de Pageflakes. Em sembla força útil i m'agrada molt poder-hi posar el tetris. He trobat curiós el tema de la radio. Jo m'hi he posat Catalunya Radio, Rac 105, Rac 1, Radio 3 i Radio Euskadi. Si accedeixo des d'un ordinador diferent a la meva pàgina, no em surten aquestes emissores, sinó les que dona per defecte. Llavors he mirat les pàgines dels companys (des del meu ordinador) i he vist que la Virtudes i el Robert també tenien la radio posada. Consulto les emissores que tenen ells i resulta que em surten les 5 emissores que tinc predeterminades jo en la meva. I em pregunto, la cosa és així, o és un error de Pageflakes que no puguis escoltar les emissores que ha guardat l'usuari de la pàgina que consultes?

Per cert, com a excusa molt gastada, puc dir que no faré la pràctica de Podcast perquè no disposo de micròfon. Quan n'aconsegueixi un, faré els meus experiments, segur.

Bookmark's